Топлофикация София въвежда дистанционна резервация за посещение на клиентски център

15 Април 2024

Топлофикация продължава изграждането на нова визия в обслужването на клиенти в съответствие със съвременните тенденции за постигане на още по-добра на клиентска удовлетвореност. В центровете за обслужване на Дружеството вече работи единна резервационна система, която ще осигури комфорт на посетителите и оптимизира времето им за индивидуално обслужване в зависимост от избраната от тях услуга.

В допълнение и за тяхно удобство се предоставя възможност да резервират дата и час за посещение дистанционно, чрез сайта на дружеството. Само с няколко клика, през лесен и достъпен интерфейс, независимо кога и къде се намират, те могат да изберат най-удобните им за посещение клиентски център, дата и час, като спазят следните стъпки:

 

check  Изберете от падащото меню предпочитана от вас локация на „Център за обслужване на клиенти“ на „Топлофикация София“ ЕАД.

check  Изберете услуга, според повода за посещението Ви.

check  Изберете желаните от Вас датата и час.

check  Въведете актуален e-mail, на който ще получите линк за потвърждаване на заявката.

check  Потвърдете регистрация си, чрез получения на e-mail линк.

check  Ще получите нов e-mail, че резервацията Ви е успешно направена.

check  Запазете генерирания шестцифрен персонален код за регистрация на място в клиентския център.

check  Ние ще Ви напомним за запазения от Вас час, чрез изпращане на e-mail в деня на посещението.

check  При посещение в Центъра за обслужване на клиенти въведете предоставения Ви шестцифрен код на  билетоподаващо устройство.

check  Изчакайте повикване от системата.

Обръщаме Ви внимание, че при просрочване или пропускане на заявеният от вас час, резервацията се отменя.

 

При необходимост от съдействие или допълнителна информация може да се свържете с нас на телефон 0 700 11 111 или чрез имейл info@toplo.bg