Заявете е-фактура



Заявка за получаване на фактура
Научи повече
Проверка на получени е-фактури
Научи повече

Защо да преминем към е-фактура

Електронната фактура е официален финансов документ, който се приема от всички институции. Потребителите получават в електронната си поща своята сметка веднага след издаването ѝ. Съществено предимство е и липсата на достъп на други лица до документа. Архивирането също е лесно и сигурно. Не на последно място, въвеждането на тази практика допринася за опазването на природата и спестява ресурси като дървесина, вода, енергия и др.


Как да преминем към е-фактура

чек-икона

Може да се подават онлайн на e-faktura@toplo.bg. Заявления се приемат и в деловодството на дружеството – кв. Борово, ул. „Ястребец” №23 или в центровете за обслужване на клиенти на компанията.

чек-икона

Заявление за е-фактура от „Топлофикация София” ЕАД” и други ютилити компании можете да подадете и в Easypay. Там получавате бланка, на която автоматично ще фигурират клиентските номера и съответните доставчици. Потребителят попълва само личните си данни и отбелязва от кои доставчици на услуги би искал да получава електронна фактура. В последствие заявлението се разпределя и обработва по вътрешен ред от всяка една от ютилити компаниите, съгласно индивидуалните процедури.

чек-икона

Клиентите на ePay.bg също имат възможност онлайн да заявят електронни фактури от “Топлофикация София” ЕАД през профила си.

Обработване и въвеждане на заявлението отнема около една седмица.


Как получаваме е-фактурата си

На посочения в заявлението е-мейл ще получите линк за регистрация в портала на e-invoice.bg. Трябва да кликнете върху него и да въведе потребителско име: е-мейл-а, посочен в заявлението и избрана от вас парола. Вече имате профил и можете да видите първата си е-фактура.

При излизане на следваща фактура, клиентът получава известие на е-мейла си с линк. Съответно влиза през портала на e-invoice.bg с потребителското си име и парола, посочени при регистрацията. Там той може да види новата си фактура и да разгледа предходните, както и да ги изтегли във версия за печат или съхранение.


Как можем да се откажем от е-фактура

Процесът е обратим – ако някой реши да се върне към хартиена фактура, може да го направи във всеки един момент, като подаде "Заявления за отказ от е-фактура" на e-faktura@toplo.bg.

Заявления се приемат и в деловодството на дружеството – кв. Борово, ул. „Ястребец” No23 или в центровете за обслужване на клиенти на компанията, като клиентите трябва да имат предвид, че заявленията за физически и юридически лица са различни.


Ако сте наемател или наемодател

Със заявление, приложени копия на договор за наем и Нотариален акт на имота, наемателят може да получава и заплаща фактури. Той получава Код на платеца, а заплатените суми може да отчете като собствен разход. Той носи официално отговорност за заплащането на сметките в периода на договора и има право да сключва споразумения за разсрочено плащане.